Cod de bare satanic

Nu prea mă uit la OTV de la un timp pentru că am rămas cu impresia că e un program TV varză. Am lăsat ieri televizorul din greşeală să poposească mai mult de o secundă şi l-am găsit în direct pe.., nu ştiu cum îl cheama. Problema e că tipu’ nu vorbea despre aberaţii de care eram obişnuit, ci despre altfel de aberaţii.

În fine, ideea e că ieri am aflat de acel „666” de pe codul de bare. Mi s-a părut interesant şi deloc la întamplare treaba că exista la începutul, mijlocul şi sfârşitul fiecărui cod de bare se află câte un „6”. Uite aici ca să înţelegi:

După cum se vede codul de bare corespunzător cifrei 6 este cam aşa: ||. Aceste bare se regăsesc şi la început, mijloc şi sfârşit cum am scris mai sus, şi după cum se vede în imagine.

Urmează să mai adaug câteva astfel de „fenomene”.

Comments on: "Cod de bare satanic" (4)

  1. Pentru cel de al treilea post(cel de la ora 17.52),imi cer scuze,am confundat siteul cu un altul! Deci,nu lua in considerare!

  2. Buna,mi-a aparut invitatia ta,i-am dat ok,dar pana in prezent…NU se vede nimic… Daca doresti,poti sa revii cu invitatia…Doamne ajuta!

  3. Am incercat sa-ti postez niste informatii in legatura cu subiectul,dar se vede ca cineva,acolo,undeva, „vegheaza”…Da-mi o adresa de e-mail si o voi face,daca esti interesat…Sau trimite-mi tu un scurt e-mail si vei primi ca raspuns,informatiile despre care ti-am vorbit mai sus…Doamne ajuta!

Lasă un comentariu